O České poště ještě jednou. Nepodporujte tento spolek.

O České poště ještě jednou. Nepodporujte tento spolek.

Nepodporujte Českou poštu.

Je to marný, je to marný, je to marný. Státní podnik nefunguje, neplní základní služby, jen jeho generální ředitel před vánočními svátky optimisticky tvrdil, že vše je v naprostím pořádku. Předkládám laskavému čtenáři znění dopisu, který jsem poslal poště datovou schránkou, jsa na pokraji zoufalství:

Česká pošta, s.p.

Politických vězňů 909/4,
225 99 Praha 1

d.s. kr7cdry

                                                                             

                                                                                                                                           V Brně, 8. ledna 2021

 

Vážení,

Po čase jsem se opět rozhodl podat písemnou stížnost či podnět. Nečiním tak proto, abych vynutil potrestání zodpovědných pracovníků či si vyžádal omluvu s příslibem, že vše bylo prošetřeno, s pracovníky byl proveden pohovor a ČP děkuje za to, že využívám jejích služeb. Nečiním tak ani z radosti, ani z obsese.

Nejraději bych Vašich služeb neužíval vůbec, neboť souhlasím se všeobecným názorem, že Vaše služby jsou mizerné a veskrze nespolehlivé. Nemohu se však smířit s tím, že za tyto služby jako občané, firmy a daňoví poplatníci obecně platíme v souladu s ceníkem a máme snad právo vyžadovat jejich bezchybné plnění stejně, jak to vyžadují naši zákazníci po nás. Pokud se neplnění z Vaší strany ustavičně opakuje, píšu podnět.

Dne 4. ledna 2021 podal odesílatel, Český svaz vědeckotechnických společností, z.s.,  v Praze doporučenou zásilku č. RR610378853CZ k doručení na moji firemní adresu, která je totožná s místem bydliště.   Ve čtvrtek 7. ledna jsem jednak obdržel   e-mail , jednak nalezl ve schránce oznámení o uložení zásilky na dodací poště Brno 18 s tím, že adresát nebyl zastižen.  Toto písemné oznámení bylo generováno o den dříve, tedy ve středu 6.1., což vyplývá z textu. Datum chybí. V téže schránce byly však další dvě obyčejné zásilky na stejnou adresu. Prohlašuji na svoji čest,  že jsem ve středu 7.1. byl celý den doma, pracuji dle doporučení na „home office“.  Je jasné, že místo doporučené zásilky nesla doručovatelka pouze zmíněné avízo, což si vysvětluji tím, že je to na váhu  lehčí zásilka. Dva kroky od schránky ke zvonku jsou, zdá se, nadlidský úkol. Kdyby ovšem zásilku nesla.

Neprodleně jsem prostřednictvím Vaší webové schránky vyžádal „opakované doručení“ a stránka se sledováním zásilky vygenerovala poznámku „doručení v nejbližším možném termínu“.

V tom smyslu jsem  byl informován i e-mailem, který dorazil včera, tedy ve čtvrtek 7.1. v 8.35 h.

Podle mého soudu by měl být „nejbližším možným termínem“ následující pracovní den, tedy dnešek, pátek, 8. ledna.  Proto zůstávám i dnes celý den na „home office“.  V praxi České pošty to tak není.  Ve 12.00 nalézám ve schránce na domě jinou obyčejnou zásilku, což je opět neklamný důkaz o tom, že doručovatelka v rajónu byla i dnes. Zcela zázrakem se dovolávám na doručovací poštu Brno 18, kde se od sympatické a asertivní pracovnice  ke svému úžasu dozvídám, že zásilka udaného čísla na poště není a pravděpodobně je u doručovatelky, která ji zapomněla doručit. V tomto okamžiku nerozumím už vůbec ničemu. Zcela fascinující je sdělení, že Pošta Brno 18 nemá pravomoc velet doručovatelkám, ty jsou údajně v podřízenosti Depa Brno 17.  Zkouším  se tam dovolat na číslo 954 393 414, po hodině marného snažení  to vzdávám. Z pošty Brno 18 dostávám v 15.50 zprávu, že doručovatelka dosud nedorazila na základnu, pošta v 16 hodin zavírá a osud mé doporučené zásilky zůstává před víkendem nevyjasněn.

Trvám na tom, aby mi byla zásilka doručena na dodací adresu. To nejen proto, že si myslím, že tak je to správně, protože odesílatel zásilky Vám za to patřičně zaplatil, ale zejména proto, že necítím potřebu v době proticovidových  opatření  bezdůvodně rozšiřovat počet čekajících v nekonečné frontě před pobočkou Brno 18, Spáčilova ul., o jejíž potenci mám dlouhodobě své oprávněné mínění. Vaše pracovnice za přepážkou jsou tím posledním hromosvodem pro stížnosti nespokojenců jako jsem já   a to jen proto, že někdo jiný někde selhal. Je mi docela jedno, zda je to selhání systému nebo jednice.

Česká pošta nefunguje. Zažívám to při každé zásilce, která je doporučená, do vlastních rukou, do ruky apod.  Je to neúprosné pravidlo. S tím se jako zákazník nehodlám nikdy  smířit.

V úctě

Ing. Rudolf Böhm

Institut udržitelné výstavby s.r.o.

Slámova 598/43, 618 00 Brno

Tel. 602 787 339, e-mail bohm@inuv.cz

 

Psáno a odesláno 8.1.2021 v 16.00 hod.


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *