Internetový

Internetový

Rukojmí není jen fenomén z románů, kina nebo kriminální praxe. Rukojmím se leckdy stanete i v běžném životě a než se nadějete, ručíte nejméně svým zdravím a nepocuchanými nervy neřiditelnému molochu, ve kterém pro samou snahu „vyhovět“ zákazníkovi neví levá co dělá pravá a vítězí dobrý nápad nad zdravým rozumem. Takovým dobrým nápadem bylo, že se kdosi v O2 usmyslel, že mně zlepší parametry internetové přípojky, abych se stal spokojenějším a šťastnějším. Poslali mně smskou avízo, to jsem vzal na vědomí, nic zlého netuše. Pak mi jednoho dne, středa odpoledne to byla, poslali sdělení, že byla provedena technická úprava s cílem zvýšit rychlost připojení. Jak jsem po návratu domů zjistil, zvýšení rychlosti se projevilo totálním výpadkem. Nepomohlo restartování modemu, nastalo volání na zákaznickou linku. Až se dovoláte, zjistíte, že operátorka je v takové situaci nesvéprávná a musí vás přepojit na techniky. To trvá dvakrát půlhodinu a poslech hudební kulisy se  blíží pocitům vězňů na Špilberku, kterým nechali kapat vodu na hlavu. Až se dovoláte, technik se vás ptá co to že máte za modem, moudře poradí, abyste ho restartovali a trvá na svém, že žádná změna nebyla provedena. Ve čtvrtek ráno se změnilo jen to, že neochotně přiznávají provedenou změnu z připojení ADSL na VDSL a tvrdí, že technici na tom pracují. Živý technik, dorazivší fyzicky k opravě ve čtvrtek odpoledne, po hodině marného snažení zjistí, že přípojka je v pořádku, ale „ústředna se nenaloguje k O2“. On s tím nic neudělá, „vrací to zpět“. Pátek a sobota dopoledne, další marné snažení se zákaznickou linkou. Technici na tom pracují. Jen pro zábavu – živý chat na stránce O2 se závěrem – nemohu Vám pomoci, technici pracují. V sobotu odpoledne, po čtyřech marných pokusech rezervovat termín nedokonalým internetovým formulářem, který programoval klasický nemyslící ajťák, úspěšné jednání s „živým „O2 Guru“ v prodejně operátora. Ten jediný dokázal nemožné – po čtyřech dnech přesvědčil jakéhosi vzdáleného technika, aby vrátil nechtěné VDSL na původní ADSL a ejhle – přípojka jede. Není nad kvalitní servis! Já chci pást ovečky…


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *